оал≥ц≥¤ громадських орган≥зац≥й та ≥н≥ц≥атив
за в≥льну в≥д тютюнового диму ”крањну

√оловна стор≥нка

¬се про нас

ƒокументи
”часники
ѕроекти
Ѕюлетен≥
ѕрес-рел≥зи

ћи про все

Ќовини
јнал≥тика
«акони
Ќакази, постанови
–амкова  онвенц≥¤ з  онтролю над “ютюном
ƒосв≥д друз≥в
ќсновн≥ ‘акти ѕро “ютюн
Tobacco Control and Public Health in Eastern Europe
—айт противосто¤ни¤ табачной индустрии
÷ентр помощи бросающим курить  ¬»“
—истема »нформации на –усском ¤зыке по ѕрофилактике јлкогольных, “абачных и прочих »нтоксикантных ѕроблем
∆урнал тех, кто не боитс¤ быть трезвым
Alcohol and Drug Information Centre - ADIC-Ukraine
 

«верненн¤ до св≥домих журнал≥ст≥в

Ўановн≥ журнал≥сти та редактори!
ћи надзвичайно шануЇмо та ц≥нуЇмо вашу нелегку та виснажливу працю, завжди рад≥Їмо вдалим репортажам та профес≥йним публ≥кац≥¤м багатьох ≥з вас. —аме тому ми закликаЇмо вс≥х св≥домих та профес≥йних журнал≥ст≥в не бруднити своЇ добре ≥м'¤ сп≥впрацею з тютюновими кампан≥¤ми.
Ќа сьогодн≥ в св≥т≥ нал≥чуЇтьс¤ 1,1 м≥ль¤рд пал≥њв. ѕри цьому за даними ¬ќќ« щор≥чно ц¤ згубна звичка вбиваЇ 4 млн. людей в св≥т≥ , з них 110 тис¤ч були наш≥ з вами сп≥вв≥тчизники. ÷≥ цифри також означають, що щороку тютюнов≥ компан≥њ втрачають 4 м≥льйони в≥рних споживач≥в. ўоб вижити тютюновим компан≥¤м потр≥бно вбивати нових споживач≥в. ≤ њм н≥де њх вз¤ти н≥ж серед наших з вами д≥тей. 
“ютюнова ≥ндустр≥¤ викидаЇ на рекламу б≥льше грошей н≥ж на виробництво сигарет. ќкупитис¤ ц¤ реклама може лише за рахунок нових молодих споживач≥в. јле пр¤ма реклама вже не така д≥йова, тому тютюнова ≥ндустр≥¤ не гребуЇ ≥ методами прихованоњ реклами, ман≥пул¤ц≥њ, замовлених за велик≥ грош≥ статей автор≥в, що скривають своЇ справжнЇ ≥м'¤. ¬ той же час редактори багатьох видань п≥д страхом втратити грош≥ в≥д такоњ прихованоњ тютюновоњ реклами не наважуютьс¤ друкувати матер≥али, що об'Їктивно висв≥тлюють вплив тютюну на здоров'¤ людей. Ќаприклад, ≥нформац≥¤ про справжн≥й вплив так званих "легких сигарет" ≥ дос≥ залишаЇтьс¤ нев≥домою переважн≥й частин≥ громад¤н ”крањни. “ому приймати участь в спонсорованих тютюновими компан≥¤ми конкурсах означаЇ добров≥льну згоду на негласну цензуру з њх боку. 
ќбуренн¤ громадськост≥ всього св≥ту викликають конкурси фотограф≥в та журнал≥ст≥в п≥д ег≥дою р≥зних тютюнових торгових марок, ¤к наприклад нещодавно оголошений конкурс на кращу журнал≥стську роботу Lucky Strike Journalist Award. British American Tobacco Ukraine в≥дверто п≥дкупаЇ журнал≥ст≥в засобом такого конкурсу.
«году на нагороду або нав≥ть участь в такому конкурс≥ можна пор≥вн¤ти з тим ¤к один з б≥блейських брат≥в продав права першородства за миску юшки. ∆оден з пров≥дних журнал≥ст≥в св≥ту не в≥зьму участь в такому конкурсу бо тим самим викличе презирство колег. Ќайвпливов≥ш≥ газети св≥ту, ¤к то "Ќью-…орк таймс" добров≥льно в≥дмовилис¤ в≥д тютюновоњ реклами в будь-¤ких формах, бо така реклама в довгостроковому терм≥н≥ даЇ б≥льше збитк≥в, н≥ж прибутк≥в.
ћи в≥римо, що економ≥чн≥ складност≥ в «ћ≤ та об≥ц¤н≥ призи не закриють вам оч≥ на те, що кожн≥ 8 секунд в св≥т≥ вмираЇ 1 людина в≥д хвороб, викликаних пал≥нн¤м, що хтось з ваших читач≥в стане залежним в≥д сигарет. “ютюновим компан≥¤м потр≥бн≥ нов≥ споживач≥ щоб викликати у них залежн≥сть, а пот≥м вбити. „и згодн≥ ¬и допомагати њм? ≤ ¤кщо завд¤ки ¬аш≥й участ≥ в конкурс≥ лише двоЇ п≥дл≥тк≥в призвичатьс¤ до пал≥нн¤, це буде означати, що один з них передчасно помре в≥д викликаних тютюном хвороб. „и в≥зьмете ви такий гр≥х на душу?
ѕросимо вс≥х св≥домих журнал≥ст≥в в≥дмовитись в≥д участ≥ в под≥бних конкурсах. ќсобливо просимо публ≥чно в≥дмовитись в≥д участ≥ в жур≥ конкурсу таких шанованих метр≥в в≥тчизн¤ноњ журнал≥стики, ¤к ќльга √≈–ћј—»ћ'ё , ≤гор —Ћ≤—ј–≈Ќ ќ, ¬олодимир ћјЋ»Ќ ќ¬»„, ¬олодимир ≤Ћ№„≈Ќ ќ.
¬важаЇмо, що участь в такому конкурс≥ це виступ проти свободи ≥ г≥дност≥ в журнал≥стиц≥, проти профес≥онал≥зму та об'Їктивност≥, проти здоров'¤ громад¤н ”крањни.

horizontal rule

http://adic-ukraine.narod.ru /coalition/

Hosted by uCoz