«акон ”крањни N 1121-IV в≥д 11 липн¤ 2003 року. ѕро внесенн¤ зм≥н до «акону ”крањни "ѕро рекламу".
ѕ≥дписаний ѕрезидентом ”крањни 15 вересн¤ 2003 року.
«ј ќЌ ” –јѓЌ»
ѕро внесенн¤ зм≥н до «акону ”крањни "ѕро рекламу"
¬ерховна –ада ”крањни постановл¤Ї:
¬нести зм≥ни до «акону ”крањни "ѕро рекламу" [270/96-¬–]
(¬≥домост≥ ¬ерховноњ –ади ”крањни, 1996 р., N39, ст.181; 1998 р., N10, ст.36; 1999 р., N34, ст.274; ≥з зм≥нами, внесеними «аконом ”крањни в≥д 15 травн¤ 2003 року N762-IV(762-15), виклавши його в так≥й редакц≥њ:
—татт¤ 22. –еклама алкогольних напоњв та тютюнових вироб≥в, знак≥в дл¤ товар≥в ≥ послуг, ≥нших об'Їкт≥в права ≥нтелектуальноњ власност≥, п≥д ¤кими випускаютьс¤ алкогольн≥ напоњ та тютюнов≥ вироби
1. –еклама тютюнових вироб≥в, знак≥в дл¤ товар≥в ≥ послуг, ≥нших об'Їкт≥в права ≥нтелектуальноњ власност≥, п≥д ¤кими випускаютьс¤ тютюнов≥ вироби, заборон¤Їтьс¤: на рад≥о та телебаченн≥, на перших ≥ останн≥х стор≥нках газет, перших ≥ останн≥х стор≥нках обкладинок журнал≥в та ≥нших видань, засобами внутр≥шньоњ реклами, реклами на транспорт≥, за допомогою заход≥в рекламного характеру (кр≥м спец≥альних виставкових заход≥в).
2. –еклама алкогольних напоњв, знак≥в дл¤ товар≥в ≥ послуг, ≥нших об'Їкт≥в права ≥нтелектуальноњ власност≥, п≥д ¤кими випускаютьс¤ алкогольн≥ напоњ, заборон¤Їтьс¤: на рад≥о та телебаченн≥ у пер≥од з 6 години до 23 години, на перших ≥ останн≥х стор≥нках газет, перших ≥ останн≥х стор≥нках обкладинок журнал≥в та ≥нших видань, засобами внутр≥шньоњ реклами, реклами на транспорт≥, за допомогою заход≥в рекламного характеру (кр≥м спец≥альних виставкових заход≥в).
3. –еклама алкогольних напоњв та тютюнових вироб≥в, знак≥в дл¤ товар≥в ≥ послуг, ≥нших об'Їкт≥в права ≥нтелектуальноњ власност≥, п≥д ¤кими випускаютьс¤ алкогольн≥ напоњ та тютюнов≥ вироби:
заборон¤Їтьс¤ на товарах та у друкованих виданн¤х, призначених переважно дл¤ ос≥б в≥ком до 18 рок≥в, або у розрахованих на зазначених ос≥б частинах ≥нших друкованих видань;
заборон¤Їтьс¤ з використанн¤м ос≥б в≥ком до 18 рок≥в ¤к фотомоделей;
не повинна м≥стити зображенн¤ процесу пал≥нн¤ тютюнових вироб≥в або споживанн¤ алкогольних напоњв;
не може розташовуватис¤ ближче н≥ж за 300 метр≥в пр¤моњ видимост≥ в≥д територ≥њ дит¤чих дошк≥льних заклад≥в, середн≥х загальноосв≥тн≥х шк≥л та ≥нших навчальних заклад≥в, в ¤ких навчаютьс¤ д≥ти в≥ком до 18 рок≥в;
не може формувати думку, що пал≥нн¤ або вживанн¤ алкоголю Ї важливим фактором дос¤гненн¤ усп≥ху в спортивн≥й, соц≥альн≥й, сексуальн≥й або ≥нших сферах житт¤;
не повинна створювати враженн¤, що вживанн¤ алкогольних напоњв чи пал≥нн¤ тютюнових вироб≥в спри¤тиме розв'¤занню особистих проблем;
не може формувати думку, що алкоголь чи тютюнов≥ вироби мають л≥кувальн≥ ¤кост≥ або що вони Ї стимулюючими чи заспок≥йливими засобами;
не повинна заохочувати до вживанн¤ алкогольних напоњв чи тютюнопал≥нн¤ або негативно розц≥нювати факт утримуванн¤ в≥д вживанн¤ тютюнових вироб≥в та алкогольних напоњв;
не може м≥стити зображень л≥кар≥в та ≥нших профес≥йних медичних прац≥вник≥в, а також ос≥б, зовн≥шн≥й вигл¤д ¤ких ≥м≥туЇ зовн≥шн≥й вигл¤д л≥кар≥в;
не повинна включати зображенн¤ попул¤рних ос≥б або пр¤ме чи опосередковане схваленн¤ попул¤рними особами пал≥нн¤ чи вживанн¤ алкоголю;
не повинна створювати враженн¤, що б≥льш≥сть людей палить або вживаЇ алкогольн≥ напоњ.
4. —понсоруванн¤ теле-, рад≥опередач, театрально-концертних, спортивних та ≥нших заход≥в з використанн¤м знак≥в дл¤ товар≥в та послуг, ≥нших об'Їкт≥в права ≥нтелектуальноњ власност≥, п≥д ¤кими випускаютьс¤ тютюнов≥ вироби, заборон¤Їтьс¤.
ƒозвол¤Їтьс¤ спонсоруванн¤ теле-, рад≥опередач, театрально-концертних, спортивних та ≥нших заход≥в з використанн¤м знак≥в дл¤ товар≥в та послуг, п≥д ¤кими випускаютьс¤
алкогольн≥ напоњ.
5. –еклама тютюнових вироб≥в повинна супроводжуватись ≥нформац≥Їю про к≥льк≥сний вм≥ст у дим≥ одн≥Їњ сигарети смоли та
н≥котину.
6. «аборон¤ютьс¤ так≥ види д≥¤льност≥ з рекламуванн¤ алкогольних напоњв та тютюнових вироб≥в, знак≥в дл¤ товар≥в ≥ послуг, ≥нших об'Їкт≥в права ≥нтелектуальноњ власност≥, п≥д ¤кими випускаютьс¤ алкогольн≥ напоњ та тютюнов≥ вироби:
спонсоруванн¤ заход≥в, призначених переважно дл¤ ос≥б в≥ком до 18 рок≥в, з використанн¤м знак≥в дл¤ товар≥в та послуг, ≥нших об'Їкт≥в права ≥нтелектуальноњ власност≥, п≥д ¤кими випускаютьс¤ тютюнов≥ вироби та алкогольн≥ напоњ;
розповсюдженн¤ та продаж будь-¤ких товар≥в з використанн¤м знак≥в дл¤ товар≥в та послуг, ≥нших об'Їкт≥в права ≥нтелектуальноњ власност≥, п≥д ¤кими випускаютьс¤ тютюнов≥ вироби та алкогольн≥ напоњ, особам в≥ком до 18 рок≥в.
7. –еклама тютюнових вироб≥в та алкогольних напоњв, а також знак≥в дл¤ товар≥в та послуг, ≥нших об'Їкт≥в права ≥нтелектуальноњ власност≥, п≥д ¤кими випускаютьс¤ дан≥ вироби та напоњ, повинна супроводжуватис¤ текстами попередженн¤ такого зм≥сту: " ур≥нн¤ може викликати захворюванн¤ на рак", "Ќадм≥рне споживанн¤ алкоголю шк≥дливе дл¤ вашого здоров'¤". ожному попередженню маЇ бути в≥дведено не менше 15 в≥дсотк≥в площ≥ (обс¤гу) вс≥Їњ реклами. ол≥р тексту попередженн¤ маЇ бути контрастним щодо кольору фону попередженн¤.
8. –екламодавц≥ алкогольних напоњв та тютюнових вироб≥в зобов'¤зан≥ у пор¤дку, передбаченому законами ”крањни, спр¤мовувати на виробництво та розповсюдженн¤ соц≥альноњ реклами щодо шкоди тютюнопал≥нн¤ та зловживанн¤ алкоголем не менше 5 в≥дсотк≥в кошт≥в, витрачених ними на розповсюдженн¤ реклами тютюнових вироб≥в та алкогольних напоњв у межах ”крањни. –озпор¤дники цих кошт≥в щоквартально оприлюднюють зв≥т щодо њх використанн¤.
http://www.nau.com.ua/ukr_web/ukrweek/hotline/f11210f.htm