Коаліція громадських організацій та ініціатив
за вільну від тютюнового диму Україну

Головна сторінка

Все про нас

Документи
Учасники
Проекти
Бюлетені
Прес-релізи

Ми про все

Новини
Аналітика
Закони
Накази, постанови
Рамкова Конвенція з Контролю над Тютюном
Досвід друзів
Основні Факти Про Тютюн
Tobacco Control and Public Health in Eastern Europe
Сайт противостояния табачной индустрии
Центр помощи бросающим курить КВИТ
Система Информации на Русском языке по Профилактике Алкогольных, Табачных и прочих Интоксикантных Проблем
Журнал тех, кто не боится быть трезвым
Alcohol and Drug Information Centre - ADIC-Ukraine
 

Конкурс антитютюнового плакату

Цією формою профілактики можна охопити багато людей. От тільки досвід показує, що без спеціальної підготовки малюнки та плакати будуть нецікаві ані вам, ані самим учасникам: смерть з косою, перекреслені сигарети і т.п.

Оголошення конкурсу

Відкритість журі та критеріїв оцінки робіт - умова першочергова. Назвіть конкурс "Допоможу другу кинути палити", "Антиреклама", конкретизуйте тему. Для учнів школи може бути актуальним зобразити послання своїм рідним щодо непаління в оселі (до речі, тоді дуже корисно запросити батьківські зібрання на перегляд робіт). Перед оголошенням варто поговорити з класом: У кого вдома палять? Чи подобається це дітям? Що б вони хотіли сказати чи намалювати своїм рідним, щоб ті не палили в їх присутності та вдома? Приверніть увагу до реклами тютюнових виробів. Одним із успішних конкурсів був у нас "антирекламний", в якому в жартівливій формі висміюється оманливість, неправдивість тютюнової реклами (наприклад, лозунг "Ласкаво просимо до країни Мальборо" на тлі цвинтаря, померлий верблюд зі словами "мій господар палив, а я помираю від раку легенів"). Успішними можуть також бути теми пасивного паління (хлопець з дівчиною, де один палить, а інший кашляє), або незручності паління (переховування в туалеті чи біля смітника з сигаретою), або приємності непаління: намальовані губи "Поцілуй некурця - відчуй різницю").

Підсумки

Оцінити плакати цілком можуть самі учасники - поставити "галочку" біля найцікавішого, найсмішнішого чи найправдивішого. Приз - щось смачне або цікаве.

Якщо ви зберетесь провести такий конкурс у травні 2001 року, то найкращі малюнки можуть взяти участь в конкурсі ескізів для граффіті на проспекті Перемоги. До 20 травня надсилайте ескізи: тел/факс (044) 5529193 або 02002 Київ, а/с 92. Обов'язково зазначте автора та його контактний телефон. Переможці конкурсу матимуть змогу "увічнитись" на стіні заводу "Більшовик", намалювавши свою соціальну рекламу величезного розміру.

Крім того, ваші плакати залюбки розмістить антитютюновий сайт (надсилайте за адресою). Побачити своє ім'я і картинку на одному з найпопулярніших медичних сайтів українського Інтернету - неабиякий приз!

horizontal rule

http://adic-ukraine.narod.ru /coalition/

Hosted by uCoz